LAN Bİ SUS

LAN Bİ SUS
Ergün Doğan'ın Kişisel Sayfasıdır©

29 Aralık 2013 Pazar

SUDAN SEBEP DÜŞÜŞLER

Başka bir kapı açılıyor
Başka bir evrene.
Ne kalbim, ne de dimağım dalgalanmadan duramaz.
Midem bulanır, ellerim titremeye başlar.
Başucumda duran bütün oyunbazları kaçırırım gözden.
Tesadüf; kötü şeyler gelir başına, işler kötü gider.
Kötü adam olmaksa bir tercihtir.
Ne kadar suratsız olsam, hep yalnız dönüyorum eve,
Dikenli telleri aşıp, yuvarlanarak çalılıklardan.
Daha bir cesur, kırıtmadan kaderime.
Dosdoğru yürüyorum işte.
''Ey sen'' diye başlayıp şiirler yazacağım bir kadın olamıyor,
Sevmeyecekler ise beni.
Tekil bir çoğunluk doluveriyor sırt çantama.
''Nereye gidiyorsun'' sorularına flemenkoyla kulak tıkayarak.
Beni anlamadı diye üzülecek bir şey kalmıyor sonra yollarda.
Beyaz, büyülü cam, alkolik seviyesizliğiyle gülümsüyor.
Biraz daha jager, biraz daha kirli bar tuvaleti.
Sıkıcı ve örümcek kaplamış kapkara bir gökyüzü var.
''Yatağına git'' şarkısını dinleyeceğim birazdan,
Dünyanın en güzel kadınından.
Ne içtiğimi merak eden bir tek O.
Cam şişeye sudan sebepler doldurup,
Kuru tutup dudaklarımı,
Uyuyorum...

//eRgNDgN//

Hiç yorum yok: